Drugo predavanje održano u Poduzetničkom inkubatoru, a u sklopu međunarodnog sajma Viroexpo, održao je Pieter Wijnen, direktor tvrtke Wijnen Square, na temu ”Analiza tržišta povrća uzgojenog u staklenicima”. Nakon uvodnih riječi i projekcije videa o početcima tvrtke, predavač je govorio o važnosti pozicioniranja proizvođača na tržištu povrća na primjeru Nizozemske i njoj susjednih zemalja, te prikazao kako supermarketi formiraju maloprodajne cijene i kako odgovoriti na zahtjeve tržišta uz ostvarivanje profita.
The second lecture held in the Business Incubator, and within the international fair Viroexpo, was held by Pieter Wijnen, Director of Wijnen Square, entitled “Analysis of market vegetables grown in greenhouses.” After the introductory words and video projections vegetable producers on the origins of the company, the lecturer spoke about the importance of positioning on the market in the example of the Netherlands and its neighboring countries, and show how supermarkets forming retail prices and how to respond to market demands with earning profits.
Također je napomenuto da se većina povrća kupuje u maloprodajnim trgovačkim lancima, dok tržnice gube na značenju kao i izravna kupnja od proizvođača. O značenju stakleničke proizvodnje govore i podatci da i do 90 posto najraširenijih kultura u Nizozemskoj, kao što su rajčica, krastavci, paprika, odlaze u izvoz. Prikazano je i kako Hrvatska, s obzirom na svoje potencijale, može postati respektabilno hortikulturno proizvodno područje. (www.icv.hr)
He also noted that most of the vegetables he bought in retail store chains, while markets are losing importance as a direct purchase from the manufacturer. About significance of greenhouse production speak data that up to 90 percent of the most common crops in the Netherlands, such as tomatoes, cucumbers, peppers, go to export. Shown is that Croatia is also, with respect to their potential, can become a respectable horticultural production area. (www.icv.hr)