U srijedu, 30. rujna, u Hrvatskoj gospodarskoj komori u Zagrebu održan je stručni tematski skup: „Lokalni i regionalni sajmovi u funkciji razvoja gospodarstva“. Temeljne funkcije sajmova, koje trebaju dominirati u pripremi i realizaciji sajma su poslovna, makroekonomska i socijalna funkcija.
Analize pokazuju da za mnoge tvrtke osobito u razvijenim, ali i ostalim zemljama, sajmovi još uvijek predstavljaju središte komunikacijskih i marketinških aktivnosti, a u okviru njih osobito u B2B komunikaciji.
Istaknuto je gospodarsko značenje i važnost sajmova, te su akcentirani odnosi: sajam – grad i sajam – gospodarstvo, a ukazano je na značaj sajmova na razvoj komunalne infrastrukture.
Na skupu su iznijeta i iskustva Hrvatske gospodarske komore u organizaciji i potpori nastupima na sajmovima, a iznijeta su i najbolja iskustva u organiziranju domaćih te inozemnih sajmova kroz panel raspravu i iskustva nastupa hrvatskih gospodarstvenika na inozemnim sajmovima.
U okviru panela – primjera dobre prakse o iskustvima sajamskih organizacija, predstavljeni su najuspješniji sajmovi u Republici Hrvatskoj i inozemstvu, a na primjeru organizacije Viroexpo-a, govorio je Igor Andrović, direktor sajma.
Stručno predavanje bilo je namjenjeno organizatorima regionalnih sajamskih priredbi u Hrvatskoj, tvrtkama koje sudjeluju na domaćim i inozemnim sajmovima, te izvoznicima, a iznijeta su najbolja iskustva i primjeri dobre prakse u organizaciji sajmova.
Temeljem upućenog poziva, na stručnom tematskom skupu sudjelovali su i predstavnici HGK – Županijske komore Virovitica, koji su i članovi Odbora za organizaciju sajamske manifestacije Viroexpo, te ostalih promotivnih manifestacija na području Virovitičko-podravske županije. (www.icv.hr foto: Facebook)